Запобігання емоційного вигорання педагога: техніки відновлення та методика самозбереження

16 січня 2020 року в Інформаційно-ресурсному центрі коледжу відбувся семінар-тренінг для педагогічних працівників на тему: «Синдром емоційного вигорання як основа стресового стану особистості», який провела Н.Є. Трофименко, практикуючий сімейний і дитячий психолог, арт терапевт, старший викладач кафедри психології Білоцерківського інституту економіки та управління.

Під час навчально-пізнавальної діяльності студентів педагог часто зіштовхується з важкорозв'язними, новими й стресовими для нього проблемами, що інколи призводять до розвитку емоційного вигорання. Синдром «емоційного вигорання» – це, з одного боку, тип реакції на професійний хронічний стрес, що дозволяє людині ощадливо витрачати енергетичні ресурси, а, з іншого, – розвиток соматичних, психологічних й психопатологічних дисфункцій, що мають несприятливий вплив на здоров'я й професійну діяльність фахівців.

Психолог навчила викладачів коледжу різноманітним технікам запобігання й уникнення емоційного вигорання, познайомила із метафорою «Колодязь», практикою стресу Ганса Сельє, технікою «Точка стану» В. Назаревич та іншими дієвими психологічними інструментами.

Позитивний психологічний клімат, різні форми роботи досвідченого тренера та його вдала презентація інформаційного матеріалу – сприяли ефективній оздоровчій та результативній роботі педагогів навчального закладу.