Педагогічне спілкування-творча майстерня Садівника «Освітній technoпарк коледжу, або Саджаємо «деревця» серцем»

Ми маємо справу з найскладнішим, неоціненним,

найдорожчим, що є в житті, - з людиною.

В.О.Сухомлинський

Педагогічне спілкування-творча майстерня Садівника – таку обрала форму проведення методичного заходу циклова комісія «Дисципліни курсу загальноосвітньої підготовки» (голова ЦК – Л. Дубченко). Для співпраці з колегами запропонували актуальну тему : «Освітній technoпарк коледжу, або Саджаємо «деревця» серцем».

Члени ЦК Л. Дубченко,  викладач української мови, Т. Чернишова, викладач географії, К. Степанчук, викладач фізики, презентували колегам три нестандартних підходи до навчання, поділилися промінцями душевного сонця, яке дає поштовх вихованцям – і дрібнесеньким зерняткам,  і тендінтим пагінцям, і колючим тернинкам  – вирости в могутній сад цілеспрямованих, впевнених у собі фахівців-новаторів, що  переваршать здобутками своїх вчителів-садівників.

Ось як зацікавлюють ці викладачі вихованців для набуття ними  як ключових, так і предметних компетентностей: прищеплюють дослідницькі навички, спонукають мислити творчо, бо ж без цього  неможливо стати успішним фахівцем у будь-якій галузі – чи то перукарському  мистецтві, швейному виробництві, чи в діловодстві, видавничій справі…

Уже багато років поспіль  під керівництвом викладача Л. Дубченко студенти та учні, готуючись до заняття з української мови «Риторика. Виступ з тематичною промовою», залюбки досліджують свої прізвища: походження, первісне значення, поширення у світі. Учасники педагогічного спілкування, переглядаючи творчі доробки вихованців,  переконалися, що така форма роботи спонукає не лише  до грамотного  писемного й усного мовлення,  а й до більш глибокого дослідження власних генеалогічних коренів.

Як приклад з власного досвіду викладач географії Т. Чернишова запропонувала колегам  дослідити можливості інтерактивного ресурсу  Seterra, на платформі якого зібрано понад 200 географічних завдань різного ступеня складності та тематики. Викладачі та майсти виробничого навчання впевнилися, що вихованці, дякуючи онлайн ресурсу мають можливість у цікавий спосіб, граючись, запам'ятати  розташування країн та їх столиць, прапори держав тощо.

Поняття віртуальної реальності сьогодні є одним чи не найбільш згадуваним в ІТ-новинах. Інтерес до VR дуже зріс і продовжує рости, з’являється все більше різноманітного обладнання і технологій, а головне – нових ідей, які активно реалізуються в ігровій та науковій сферах. Віртуальна реальність – це штучне трьохвимірне середовище, зануритися в яке можливо за допомогою спеціальних пристроїв. Роботу таких пристроїв, придбаних коледжем, продемонструвала викладач фізики К. Степанчук. Спілкуючись з колегами, викладачі мали змогу віртуально побувати на орбітальній станції, вийти у відкритий космос, дослідити внутрішні органи людини тощо. Мультимедійна дошка опосередковано передавала усім присутнім ту атмосферу, в якій перебував викладач, що тимчасово потрапив у світ віртуальної реальності.

Спілкуючись, викладачі-садівники освітнього technoпарку коледжу вкотре переконалися, що  саджати деревця сердець дитячих можна тільки чистим  серцем вчителя!