Український дизайн та реклама під час війни

«Наша мета — створювати дизайн, який відгукується в серцях людей, додає сил і дає віру в краще»
Мар’яна Бучкович

З метою оволодіння сучасними трендами та підходами по роботі із обробкою образотворчої інформації 4 листопада 2024 р., здобувачі освіти спеціальності 186 Видавництво та поліграфія коледжу стали учасниками практичного інтенсивну від Мар’яни Бучкович, старшої UX/UI дизайнерка в Digital Unit Fedoriv Agency, яка підтримує розвиток українського дизайну, допомагаючи молодим фахівцям адаптуватися до нових умов, адже у час війни креативні індустрії України, зокрема дизайн та реклама, набувають нових форм та значення. Українські дизайнери створюють візуальні рішення, що виходять за рамки традиційної реклами, фокусуючись на темах стійкості, національної ідентичності та підтримки. А виклики, що стоять перед дизайнерами під час війни, включають адаптацію комунікацій під реалії часу, знаходження способів для делікатного та одночасно мотивуючого висвітлення теми війни, а також використання креативних рішень для підтримки психологічного стану аудиторії. Завдяки таким платформам, як «Дія.Освіта», спікер заходу передала свої знання і досвід, новому поколінню дизайнерів, готових працювати в складних умовах і з реальними соціальними запитами.
Зустріч також була орієнтована на заклик щодо розширення меж дизайну із наголосом на важливість автентичності й обережності в підході до створення візуальних матеріалів, демонструючи світу інноваційний підхід та стійкість українських дизайнерів.