Методична скринька
У системі освіти демократичного суспільства учасники педагогічного процесу опановують позицію суб’єктів, тобто, активно реалізують своє „само-”: займаються самоосвітою, самовдосконалюються, прагнуть до творчого самовираження. З метою допомоги педагогам коледжу, забезпечення атмосфери творчої активності; розвитку дослідницької діяльності та їхнього науково-методичного супроводу створено МЕТОДИЧНУ СКРИНЬКУ.
Методична скринька передбачає упорядкування бази кращих освітніх практик, висвітлення наукового, інноваційного, методичного доробку педагогічних працівників; методичну підтримку інноваційних освітніх проектів, заохочення новаторства.
Корисні посилання
- Проєктна діяльність у системі професійної (професійно-технічної) освіти
- Розроблення та використання мережевих навчально-методичних комплексів для підготовки кваліфікованих робітників
- Методичні основи професійного навчання кваліфікованих робітників
- Методичні основи розроблення SMART-комплексів для підготовки кваліфікованих робітників у закладах професійної (професійно-технічної) освіти
Публікації педагогів коледжу у наукових виданнях
- Ресурси Лемешко Людмили Юріївни у Google Академії
- Ресурси Денисової Анастасії Володимирівни в Електронній бібліотеці НАПН України
- Шмегельська Ю. В. Філософія гармонії краси як засіб формування духовних цінностей та творчості у молоді. Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (22 вересня 2022 року).Біла Церква : БІНПО, 2022. С. 305–312.
- Урюпіна М. В. Сучасні підходи до проведення уроку виробничого навчання. Інноваційні технології при підготовці фахівців сфери послуг та народних ремесел в умовах воєнного та повоєнного часу: матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (22 вересня 2022 року).Біла Церква : БІНПО, 2022. С. 243–247.
- Журавель Л.О. Плекаємо культуру здоров’я у здобувачів освіти коледжу. Освітня траєкторія. Науково-методичний центр ВФПО. Київ, 2022. №6 (34). С.8
- Рисаченко Г.О. Екологічно орієнтована педагогіка як основа екологічного навчання та виховання здобувачів фахової передвищої освіти. Екологічна культура особистості. З досвіду роботи закладів фахової передвищої освіти: метод. реком. Науково-методичний центр ВФПО. Київ, 2022. С.87-90
- Губрій О.В. Розвиток екологічної свідомості молоді. Екологічна культура особистості. З досвіду роботи закладів фахової передвищої освіти: метод. реком. Науково-методичний центр ВФПО. Київ, 2022. С.197-200
- Клименко Ю.В. Роль ІКТ технологій у формуванні професійних компетентностей здобувачів освіти сфери діловодства. Proceedings of the 3rd International Scientific and Practical Conference «Modern Trends In The Development Of Science And Technology» (December 12-13, 2022, Innsbruck, Austria). LIU. 2022. Р.85-92
- Цибок В.О. Дуальна форма здобуття освіти та участь роботодавців у професійній підготовці майбутніх фахівців. Міжнародна науково-практична конференція «Дуальна форма здобуття освіти: успіхи та проблеми третього року запровадження пілотного проєкту у закладах вищої та фахової передвищої освіти України» (23 листопада 2022 р., Київ). Науково-методичний центр вищої та фахової передвищої освіти. С. 22-25