Івент від CreativeHub

В межах Днів науки і творчості 30 квітня 2025 року здобувачі освіти Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну спеціальності 186 Видавництво та поліграфія стали учасниками івенту від CreativeHub, що присвячений інфлюенс-маркетинговій діяльності у поліграфічній сфері як одній із ключових стратегій комунікації сучасних брендів.

Спікерка заходу Оксана Важинська, Advocacy Specialist у L’Oréal Україна поділилася власним досвідом реалізації ефективних кампаній з інфлюенсерами, а також розповіла, чому ця сфера давно вийшла за межі простих постів у сторіс.
Учасники івенту отримали можливість ознайомитись із інструментами інфлюенс-маркетингу та як виглядає повний цикл їх реалізації, оцінити ефективність співпраці з блогерами; як правильно обрати «свого» інфлюенсера та на що звертати увагу; реальні кейси з практики компанії L’Oréal та інсайти з комунікаційної стратегії.

Захід став цінним джерелом практичної інформації для здобувачів освіти, які прагнуть поєднувати видавничі навички з новітніми маркетинговими підходами.
Така співпраця- чудовий приклад інтеграції освітньої діяльності з реальним професійним досвідом.