Місія:
Місія Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну полягає в провадженні освітньої діяльності для здобуття якісної, конкурентоспроможної освіти, орієнтованої на сталий розвиток суспільства, підготовку кваліфікованих фахівців, формування національно свідомих і духовно багатих особистостей, здатних до сучасних викликів швидкозмінного ринку праці.
Візія:
Білоцерківський фаховий коледж сервісу та дизайну вбачає себе провідним закладом фахової передвищої освіти, що є сучасним простором освітньої, наукової та інноваційної діяльності, культурного розвитку й творчої самореалізації кожного учасника освітнього процесу. Коледж створює умови для розкриття професійного потенціалу та формування різнобічно розвиненої, гармонійної, цілісної особистості, яка успішно реалізовує себе на ринку праці та спрямовує власну діяльність на розвиток суспільства та економічний добробут.
Цінності Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну
1
Якість освіти
Орієнтація на надання високоякісної, сучасної та конкурентоспроможної освіти, що відповідає потребам швидкозмінного ринку праці та глобальним викликам.
2
Професіоналізм
Підготовка кваліфікованих фахівців з високим рівнем професійних компетентностей, відповідальність та готовності до практичної реалізації знань у реальному житті.
3
Інноваційність
Впровадження новітніх технологій, методик навчання та інноваційних підходів, що сприяють розвитку креативності, гнучкості мислення та здатності до самостійного пошуку рішень.
4
Національна свідомість
Формування особистостей, які поважають національну культуру, традиції та історію, є патріотами своєї країни та здатні працювати на благо суспільства.
5
Творча самореалізація
Створення умов для розкриття творчого потенціалу, самовираження та гармонійного розвитку кожного студента й викладача.
6
Сталий розвиток
Орієнтація на підготовку фахівців, які спрямовують свою діяльність на підтримку сталого розвитку суспільства, збереження ресурсів та екологічну відповідальність.
7
Партнерство та співпраця
Відкрита взаємодія з усіма учасниками освітнього процесу, соціальними партнерами та роботодавцями для досягнення спільних цілей та успіху.
8
Особистісний розвиток
Підтримка постійного професійного та особистісного вдосконалення, здатності навчатися впродовж життя та адаптуватися до сучасних викликів.
9
Гуманізм та повага
Сприяння розвитку толерантного, інклюзивного середовища, де кожен учасник освітнього процесу відчуває повагу, підтримку та рівень можливостей для розвитку.
10
Ефективність і результативність
Орієнтація на досягнення конкретних результатів у навчальній, науковій та інноваційній діяльності, що сприяють професійному успіху усіх учасників освітнього процесу і розвитку суспільства галом.