10 січня 2024 року у Білоцерківському фаховому коледжі сервісу та дизайну відбулась ІІ Науково-практична конференція «Актуальні питання забезпечення якості освіти в умовах воєнного стану: проблеми, виклики та шляхи їх реалізації».
Мета заходу полягала в організації наукової комунікації щодо сучасних організаційно-методичних засад та питань реалізації практичного досвіду забезпечення якості освіти у професійній підготовці здобувачів професійної (професійно-технічної) та фахової передвищої освіти в умовах воєнного стану.
Учасників конференції привітала директор Департаменту освіти і науки Київської обласної державної адміністрації Ярослава Іванівна Тростянська, яка зазначила, що сьогодні закладам освіти важливо зосереджувати свою діяльність не лише на формуванні професійних компетентностей, а й на розвитку soft skills (м’яких навичок), які є ключовим елементом кар’єрного та особистісного зростання, допомагають у створенні позитивного та продуктивного оточення, сприяють успішній комунікації та співпраці в будь-якій сфері діяльності. Іншим ключовим аспектом є активне співробітництво зі стейкхолдерами, у тому числі, зміцнення зв’язків з громадою, підприємствами та іншими зацікавленими сторонами, що забезпечує вдосконалення програм, підвищення якості освіти, а також підготовку здобувачів освіти до вимог сучасного ринку праці.
У своїй доповіді директор Білоцерківського фахового коледжу сервісу та дизайну Алла Олегівна Степура ознайомила присутніх із основними напрямами діяльності коледжу та зауважила, що науково-практичні конференції надають унікальні можливості науковцям, фахівцям-практикам, педагогічним працівникам обмінюватися новими дослідженнями, ідеями, технологіями, досвідом; знаходити нові шляхи, що сприятимуть розвитку освіти як у закладах освіти, так і в освітньому сегменті в цілому.
Під час пленарного засідання спікери конференції Анастасія Денисова, спеціаліст вищої категорії, доктор філософії у галузі знань 01 Освіта / Педагогіка, заступник директора з навчальної роботи БФКСД, Євген Хлобистов, доктор економічних наук, професор, академік Академії економічних наук України, декан факультету природничих наук НаУКМА, Володимир Мандрагеля, доктор філософських наук, професор кафедри філософії і суспільних наук НУ «Чернігівська політехніка», Валерій Киричук, кандидат педагогічних наук, доцент, доцент кафедри психології управління, ЦІПО ДЗВО «УМО», Сергій Бурлака, кандидат історичних наук, завідувач сектору інформаційно-краєзнавчої роботи Білоцерківської централізованої бібліотечної системи, вчений секретар Білоцерківського краєзнавчого музею, Вікторія Ігнатенко, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри романо-германської філології та перекладу соціально-гуманітарного факультету БНАУ, Олена Ямкова, директор поліграфічного підприємства “ФотоПрес», Анна Третяк, директор швейного підприємства «VISHUVANNA», Наталія Сліпченко та Юлія Черних, майстри виробничого навчання ДПТНЗ «Богуславське ВПУ сфери послуг», презентували учасникам інформацію, яка охоплює широку тематику: особливості реінтеграції тимчасово окупованих територій, використання краєзнавчого матеріалу при вивченні історії боротьби за українську державність, досвід для України щодо еволюції систем професійної освіти та тренінгу в країнах Європи, європейський підхід до впровадження інновацій у видавничо-поліграфічній сфері, проєктне управління освітнім процесом засобами цифрових технологій, використання цифрових сервісів для розвитку комунікативної компетентності учасників освітнього процесу, успішні практики взаємодії бізнесу та освіти, особливості забезпечення практичної підготовки здобувачів освіти та інші аспекти.
Конференція відбулась у змішаному форматі, що дало можливість долучитись спікерам як особисто, так і у форматі онлайн.
У межах секційної роботи було проведено низку івентів: воркшопи «Виготовлення оберега «янгол-охоронець», «Сам собі Beauty майстер», «Штучний інтелект як метод цифрової дидактики» та інтерактивний онлайн-квест «English Wonderland».
В атмосфері творчості та невимушеної співпраці, відбулась конструктивна дискусія щодо визначення нових етапів співпраці та вдосконалення практики партнерських відносин між освітніми установами, роботодавцями та представниками наукової спільноти, спрямованої на досягнення спільної мети – надання якісної освіти.